Czarek Samuel K.

sobota, 11 lutego 2012

Pytam lecz już do śmierci nie wiem







Jeżeli ja
jestem pamięć o tobie

Jeżeli wyrósł mi głód
Wycelował w niebo
gniazdem piskląt we mnie
oczekującym twoich ptaków

Jeżeli znaczenie w słowie miłość
podcięło sobie gardło
i nawet nie wiadomo
czy teraz tragiczne 
czy trup

Jeżeli sen mnie porzuca
i tratując mi twarz
wybiega tobie na spotkanie

Jeżeli jestem twoim codziennym mordercą
jak chleb i wino
to kto ty jesteś
że nie masz kształtu

Pytam lecz już do śmierci nie wiem
Choć czasem nazywam cię imieniem
nie wiem czy zawsze będę
tak cię nazywał

Jeśli już koniecznie jesteś
swoją nieobecnością
mogę przejść ku Tobie
ponad snem
Zamiast mostu
przerzucę słowa w trumnach
samobójcze słowa miłości
zdejmę dotyk
wyobraźnię rozrzucę po niebie

Skąpe słowo opada jak figowy liść
i nagi 
już nie wezmę cię na drugi brzeg



Astor Piazzolla - Soledad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz