Czarek Samuel K.

wtorek, 3 sierpnia 2010

nieastrologiczny wiersz milimetr od zapachu






Na co liczymy
na dobre horoskopy?
Są bogate miejsca gdzie nas nie ma
i nie będzie
- nie znam do nich dróg
bo nie wiem gdzie zdążam

Kiedy wielki przypływ rozkoszy
unosi zaklęte nasze ciała
na wieczne pokuszenie
nie wiem czy to medium wymoszczone gwiazdami
czy obejmuje mnie tylko wysokie słoneczne morze
gdzie jestem zaledwie kroplą buchającej fali
wsłuchany w spiętrzoną muzykę
i przypadkowym wtargnięciem
chcę pojaśnieć na chwilę w powietrzu

Na co liczymy
na dobre horoskopy?
Jest mi bliska kobieta
przy której mnie nie ma
i choć jestem z nią po imieniu
ona mnie nie zgubi

Dla mnie ona 
jest jak mak na cienkiej łodyżce
łamie się
milimetr od zapachu
nucąc piosenkę




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz