Czarek Samuel K.

niedziela, 19 lutego 2012

Zawsze kiedy wracam








Zawsze kiedy wracam do ciebie
z zimnego świata rzeczy
między którymi usiłowałem ciebie znaleźć
z zardzewiałej rupieciarni rozsypanych sprzętów
kiedy wracam z jakiejś wojny
z jakiegoś pojedynku
z jakiegoś koniecznego już dla mnie samobójstwa

Zawsze kiedy ponownie przekraczam
nieistniejący próg naszego domu
kiedy siadam w ciszy ze skamieniałymi rękami
na jedynym w pustym domu krześle
kiedy nakręcam niepotrzebny zegar
i kiedy wstaję rano by rozbić pięściami ziarno krzyku

Zawsze kiedy jestem tutaj
i we wszystkich miejscach
z których myślę i z których jestem
z których odkładam wszystkie ucieczki prowadzące donikąd
na coraz bliższą przyszłość

Donosisz mi o białych szmatach
na końcach rąk





All Shall Be Well - Something Happened On Our Way Home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz