Czarek Samuel K.

piątek, 8 czerwca 2012

Pół wieku i dwa lata




Blog od dziś ma dwa lata. Dwa lata to 3,8% mojego życia, niewiele. Nie jest też szczególnie ważną częścią w tym życiu, jednak na swój sposób jest istotny, bo tym co nieważne staram się nie zajmować, chyba że okoliczności mnie zmuszają. Nie uważam cyberprzestrzeni za jakąś oderwaną kosmiczną niemal sferę. Jest dla mnie częścią rzeczywistości, na równi z porankiem, czy kolacją. Po prostu jest.
Nie piszę na blogu za wiele o swojej codzienności, jest to dla mnie obszar prywatności. Jestem zdania, że dla chcącego przeczytać, moje wiersze są wystarczającą opowieścią o mnie. Chcę tu wyjaśnić, że zamieszczam wiersze pisane aktualnie, ale także te pisane kiedyś. Moim zdaniem data napisanie jest bez znaczenia, jeśli są dla mnie nadal aktualne.

Dzisiejszy dzień to także moje urodziny, najpewniej ostatnie. Zmierzam ku kresowi i nie ma we mnie zgody na to. Tyle, że moja zgoda, czy jej brak jest bez znaczenia.

Spokoju sobie życzę, bo o spokój czasem mi najtrudniej. Nic więcej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz